GLORY2!!!!!

GLORY2!!!!!

Selasa, 20 September 2011

Kenduri untuk Kelantan, lauk untuk si singa

Minggu ni merupakan minggu2 bz buat peminat tegar bolasepak mcm aku nih..heh heh heh..Ye la,boleh dikatakn bolasepak liga luar mau pun dlm negara penuh dengan prlawanan2 yn ditunggu2 oleh semua peminat bola..EPL makin rancak dengan persaingan nya, begitu jugak halnya di Malaysia ni dengan saingan Piala Malaysia yg meyaksikn sedikt sebanyak kejutan dari pasukan yg bertanding.

Dimulakan dengan saingan Piala Malaysia, pasukan pilihan masing2 menunjukkn knp mereka adalah pasukan pilihan dengan kemenangan yg terus berpihak kepada mereka utk melayakkn diri ke saingan suku akhir nnti.Kelantan,Terengganu,T-Team menunjukkn aksi yg cemerlang dlm perlawanan ke 4 peringkat kumpulan dengan pasukan pilihan pada awlnya seperti Selangor terus dirundum malang kekalahan kedua yg meyaksikan peluang depa menjadi amat tipis..Pasukan lain juga menepati ramalan awl utk ke saingan peringkat suku akhir seperti Negeri Sembilan,Kuala Lumpur, dan juga pasukan Perak yg masih belum kalah..Kita saksikan saja nnti bagaimana dgn perlawanan ke 5 mereka masing2.





Fernando Torres dengan...errr..dengan baju raya barunya...


EPL pula menyaksikan perlawanan yg ditunggu2 antara dua musuh ketat dijangka sengit iaitu Chelsea menentang Man U di Old Trafford. Perlawnan yg menyakitkn hati dan buat org sakit jiwa..haha..meyaksikan Chelsea kalah ngan bergaya 3-1 walaupun boleh dikatakan peluang menjaringkn gol bagi Chelsea begitu byk. Persembahan Torres juga dilihat makin meningkat..apa2 pun.kredit to Man U..n utk pasukan lain..perlu berusaha lagi kuat..adios cikapot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan